måndag, november 10, 2008

Otillräcklighet..

... det här med bloggen är ju verkligen inget prioriterat som ni säkert märkt! Har fullt sjå med att få ihop mitt liv i höst... eller det har gått åt pipsvängen med det om jag ska vara helt ärlig. Min förhoppning är väl att saker ska bli bättre framöver för med stängdigt dåligt samvete på alla plan i livet känns det inte så bra förståss.

Följdaktligen så får tävlandet vänta till våren.

De få träningstillfällen vi fått till jag och Kex har då gått väldigt bra glädjande nog! Igår hade vi ett kanonpass i sökskogen. Kex for fram som en furie, tog plats och skötte sig mycket fint- SUPER tjejen!

Kul också att träningskamraterna lyckats så bra under förra helgens tävlingar. Ett uppflytt till högre sök och två uppflytt till Elit sök- GRATTIS!

3 Comments:

Blogger Maria, Dina och Kylie said...

Kul med ett "livstecken" iaf!
Krama om lilla Kexet från oss!!

8:58 fm  
Anonymous Anonym said...

Hoppas att det reder sej för er!! Kul att träningen funkar bra! Tror nog inte att du behöver plåga ditt samvete med Kex i alla fall, det finns nog hundar som har det betydligt sämre.... Många dagar på sista tiden har det "bara" blivit promenader för mina töser, men de lever och mår väl i alla fall ;-)
/Fia

12:19 fm  
Blogger Monica said...

Jättekul att se Kex så PÅ! Hon gjorde nog sitt livs sökpass i söndags, mycket snyggt. Kul med lydnaden och markeringsövningarna igår oxå, hon är vekrligen i sitt esse nu!

8:39 fm  

Skicka en kommentar

<< Home