tisdag, maj 20, 2008

Nytt försök

Hej!
Befinner mig just nu nere i Stockholm inlagd på Spinecenter för nytt försök med operation av mitt diskbråck. Sist blev inte så lyckat. Fick ligga med dropp i tre dygn innan de gav upp om att kunna operera mig (pga strejken o akutfall som kom emellan). Eftersom NUS inte räknar med att kunna operera mig förrän i höst så skickades jag hit för operation istället. Så i morgon ska det ske (förhoppningsvis). Kul att de har en dator här man får använda så att jag kan fördriva tiden lite :-).

När det gäller hundträning så fortsätter jag och Kex att nöta på. Tycker det känns fint. Inser att det snart börjar dra ihop sig för träningsläger i Tåme (som vanligt v28). Har inte fått bekräftat att vi kommit med, men det utgår jag ifrån. Ska hur som helst bli väldigt trevligt! Iår blir det en blandning mellan sök och brukslydnad för vår del.

Trevlig kväll!

3 Comments:

Blogger Jessica said...

Hej! Ska hålla båda mina tummar hårt för att det dels ska bli av samt att du ska bli pigg som sjutton när det väl är gjort!

7:30 em  
Anonymous Anonym said...

Halloj på dej din "gamla" sjukling!!!!
Hur länge blir du kvar här nere då??? Man kanske kunde hinna förbi och hälsa på menar jag... Du kan ju slå en pling om du orkar!!!!
Håller tummarna för lyckad operation!!!
Tack för grattiset!!!!

Kramar Maria

7:52 em  
Anonymous Anonym said...

Hoppas att det blir av nu då!!! Och att du återhämtar dej fort! Håller tummarna :)
Fia

9:51 fm  

Skicka en kommentar

<< Home